Friday, February 1, 2013

C.H.A.N.T.E.K




Haiiiiiiii.... Chantek in da house....
Saya di selamatkan oleh tuan saya 4 bulan yang lepas..:)
Saya dijual sebenarnya di kedai haiwan. Ya. Dijual.
Hanya saya sekor2nya kucing disitu dikelilingi anjing yang makkk aihhhhh besor kemain.
Lepas saya buat muka sedih kat tuan saya ni, dia terus datang kat saya.
Belai2 saya. Pastu dia terus tanya kat  tuan kedai adakah saya untuk dijual.
Terharunya saya dia terus beli saya.
Saya dengar dia bagitau tuan lelaki saya yang dia kesian tengok muka saya. 
Memang, saya trauma giler kat kedai tu dengan salakan anjing2 berbulu lebat.
Mujur dia keluarkan saya dari situ.
Mekasih Tuan. i lap u. #eh!


Tengok hidung saya ni!
Sebenarnya saya sendri yang buat. Sebab layan adik2 kat rumah, diorang pon ganas2 macam saya.
Tapi saya ok. Tak nangis pon.
Sepanjang bulan ni, saya la kuncing jemputan .. hihihii..
Gementar lak rasanya..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...